אימון קואוצ׳ינג – אודות
אימון קואוצ'ינג – אימון אישי לחיים, הנו תחום המתפתח מאוד בעשור האחרון של המאה ה – 21 והפך להיות מרכיב מרכזי בקרב רבים באוכלוסייה השואפים להשגת תוצאות, הצלחות והגשמה עצמית בתחומי החיים השונים.

אימון קואוצ'ינג (אימון אישי לחיים) בגישה קו-אקטיבית הוא חוויה מרתקת של גילוי והתבוננות פנימית מעמיקה, גדילה וצמיחה מתוך איזון ועוצמה. לאורך מסע חוויתי מרתק זה אלווה אותך כמאמן האישי שלך ויחד ניצור מערכת יחסים המבוססת על שיתוף פעולה, אחריות הדדית, אמון, כנות ותמיכה.

מערכת היחסים המשותפת מעניקה לך המתאמן את העוצמה לקחת פיקוד בתהליך האימון, מעודדת ומאפשרת יצירת שינוי מהותי, למידה, עשייה, הצלחה, פריצות דרך, גילוי היכולות והחוזקות הפנימיים, הגשמה עצמית ומיצוי הפוטנציאל האישי בתחומי החיים השונים (כושר ובריאות, קריירה, משפחה, זוגיות, צמיחה אישית ועוד) תוך התקדמות לחיים מלאים, מוגשמים ומאוזנים מתוך בחירה חופשית.אימון קואוצ׳ינג

לפרטים נוספים ולפגישת ייעוץ ללא עלות מלאו את פרטיכם

למי מיועד אימון קואוצ'ינג (אימון אישי לחיים)?
אימון קואוצ'ינג (אימון אישי לחיים) בגישה קו-אקטיבית מיועד לכל אדם המעוניין להעצים את חייו ולייצר בהם את השינוי שהוא מייחל לו למען חיים מלאים, מוגשמים ומאוזנים מתוך בחירה חופשית.

מקום האימון
האימונים מועברים בבית הלקוח בערים: קיסריה, חדרה, כפר יונה, נתניה, הרצליה, הרצליה פיתוח, רעננה, הוד השרון, כפר סבא, רמת השרון, תל אביב, רמת אביב ועוד.

אימון קואוצ'ינג בתחום הכושר והבריאות
לעתים קרובות נוטים מאמני כושר להניח כי הנכונות של המתאמן/ת להשתתף בתוכנית פעילות גופנית מתוכננת ומותאמת היטב מספיקה בכדי לאמץ הרגלי אורח חיים בריא ופעיל ולהתמיד בה. למרבה הצער, זה נכון עבור אחוז קטן בלבד של מתאמנים שנמצאים בשלבים מתקדמים יותר של רצון רב בשינוי הרגלי התנהגות ואורח חיים ומציגים רמות גבוהות של מוטיבציה פנימית לפעילות גופנית יחד עם רמת מסוגלות עצמית גבוהה ויכולת התאוששות פיזית ומנטלית גבוהים לאורך תקופת האימונים האישית.

אימון קואוצ'ינג (אימון אישי לחיים) בגישה קו – אקטיבית העוסק בתחום הכושר הגופני והבריאות מעניק התייחסות מקצועית להיבטים המנטליים המתלווים לתוכנית הפעילות הגופנית האישית ובכך מאפשר שינוי הרגלי התנהגות, אמיתי, חוויתי, מהנה והדרגתי להקניית אורח חיים בריא וספורטיבי, לרבות;

  • הגברת יכולת ההתמדה ותחושת המסוגלות עם אתגרים פיזיים ומחסומים מנטאליים באימון הגופני.
  • יישום מוצלח של תכנית האימון הגופני ומטרותיה מתוך הגשמה עצמית ותחושת סיפוק.
  • אימוץ הרגלי אורח חיים בריא וספורטיבי.אימון קואוצ׳ינג

לפרטים נוספים ולפגישת ייעוץ ללא עלות מלאו את פרטיכם

יצירת איזון בין "עשייה"  ל "הוויה"
אימון קאוצ'ינג (אימון אישי לחיים) בגישה קו – אקטיבית חותר ליצירת איזון בין "עשייה" ל "הוויה" בחייו של המתאמן.
יצירת האיזון בין ה"הוויה" ל"עשייה" מאפשרת למתאמן לחוות את עצמו כישות אחת (גוף ונפש) מלאה, עוצמתית ומוגשמת.

העשייה  (Doing – " לייצר בחיים התרחשות " ) באימון הקואוצ'ינג (אימון אישי לחיים) בגישה קו – אקטיבית מבטאת את הפעולות הנדרשות להשגת היעדים, המטרות והתוצאות בתחומי החיים השונים בעוד שההוויה ( Being-  "לחיות את ההתרחשות") מאפשרת התנסות במגוון נרחב של חוויות ורגשות ומעניקה ביטוי לכל הרבדים הפנימיים הקיימים בנו – הערכים, החלומות, האנרגיה הפנימית, תכלית החיים/ הייעוד, החוזקות והעוצמות הפנימיות שבנו  וכל מה שמדליק ומרגש אותנו .

בחיים נוטים חלקם של אנשים להפנות את תשומת ליבם יותר לעשייה ופחות להוויה. אנשים אלה כרוכים כל כך אחר העשייה עד ששכחו איך זה פשוט "להיות" – להיות הורה, להיות מאוהב, להיות בן עשרה וכיוב'.

גם כשמדובר בקביעת דרכי פעולה קיימת נטייה, לחלקם של אנשים, להיות קשובים יותר לרובד השכלתני ופחות להוויה (Being).

תהליך השינוי שהמתאמן בוחר ליצור בחייו במסגרת האימון האישי בגישה הקו – אקטיבית אינו מתהווה ומתעצב מתוך הקשבה לרובד השכלתני ולפעולות הנדרשות (Doing) להשגת המטרה כי אם מתוך גילוי והקשבה מעמיקה לרובד ההוויתי (Being) אשר מתוכו צומחת הדרך המחייבת של המתאמן מתוך בחירה חופשית.

ההוויה באימון הקו – אקטיבי מכניסה את המתאמן לזרם החיים ומהווה את הניצוץ הראשוני הדוחף להנעת השינוי והתהליך שהוא מבקש ליצור בחייו וברוב המקרים היא אף זאת שמאפשרת אותו. כאשר תהליך השינוי נובע מתוך ההוויה מתאפשרת תחושת הגשמה וחוסר מאמץ – תחושה של הרמוניה והתאמה לחוקי היקום הגדולים (גם כאשר החיים מאתגרים, קשים ואינם נוחים).

לדוגמה: נניח שאתם מרגישים לא בכושר, עייפים, שמנים מידי ומבקשים להסיר 10 ק"ג ממשקלכם כדי להשיב לעצמכם תחושה של כושר ורעננות. ברמת העשייה אתם בהחלט יודעים שכל שעליכם לעשות הוא להתחיל להתאמן ולשנות את הרגלי התזונה שלכם בכדי להשיג את המטרה. ואולם, כל עוד תנסו לפעול ממקום שכלתני ולא תאפשרו  ביטוי לרובד ההוויתי בתהליך (הערכים החשובים לכם, החלום שלכם ועוד) תתקשו ליישם בהצלחה את תכנית הפעולה שבחרתם או להתמיד בה לאורך זמן.

זכרו ! כאשר אתם חיים ופועלים על פי הערכים הייחודיים לכם, חווית ההגשמה נוכחת כבר מהרגע שאתם בוחרים לבצע כל פעולה שמקדמת אתכם להגשמת החלום. תחושה של הרמוניה והתאמה לחוקי היקום הגדולים תעטוף אתכם, עוד טרם הגעתכם אל היעד, גם במצבים בהם הדרך מאתגרת, קשה ולא נוחה.

בהמשך לדוגמא לעיל, אם ערך הבריאות והכושר חשוב בעינייכם תוכלו לחוות הגשמה עצמית מעצם המחויבות לתוכנית אימון גופני הכוללת 2 אימוני כושר אישי  בשבוע  והקפדה על תזונה נכונה גם אם טרם הגעתם אל משקל היעד שהצבתם לעצמכם.

מעבר לקטגוריה בנושא אימון כושר אישי

לפרטים נוספים ולפגישת ייעוץ ללא עלות מלאו את פרטיכם